acas's FotoPage

By: acas angah

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  >  >>]    [Archive]
Friday, 27-Feb-2009 01:10 Email | Share | | Bookmark
rindu nyer kat kampung halaman...

 
 
 
View all 12 photos...
time mcm ni lah rindu nak kumpul ramai2 adik beradik dan anak-anak buah...walaupun dah bersuami, tapi rase nak manja2 ngan mak ngan ayah tu ade lg.. nasib baik papa tersayang faham perangai isteri die ni.. yelah anak bongsu kan..

buat anak anak buah tersayang, Tasha Nabila, Thaqief Naufal, dan Muhammad Ikmal.. Mok Su ngan Uncle Wan x sabar nak jumpe korang.. Sayang Sumer..


Saturday, 6-Dec-2008 12:00 Email | Share | | Bookmark
Kali ni sesi potong kek.. selepas bersanding umah pompuan

 
 
 
View all 6 photos...
lepas je sesi potong kek ni..kiteorg terus ke kuala sungai baru.. sape2 org melaka tau la kat mane ni.. sebuah pulau yang diberi nama pulau ops...segan lah nak sebut...


Saturday, 6-Dec-2008 01:30 Email | Share | | Bookmark
Majlis Persandingan Ikut Adat Orang Negeri Sembilan..

 
 
 
View all 16 photos...
Uih.. Mampuih den ha.. Loteh buek kenduri.. itulah aper yg saya dengar pak cik ngan mak cik sy cakap..

Nasib baik ko ni yang ponghabih dek.. kalau tak.. patah kaki den haa.. dah la den baru lopeh kono chikunya...

haha.. thanks..everyone.. love u..


Friday, 5-Dec-2008 12:00 Email | Share | | Bookmark
time ni pakai bj jawe..

 
 
 
View all 5 photos...
Thanks alot to Kak Zukiah from Jastina Gift and Bridal Melaka...


Friday, 5-Dec-2008 06:00 Email | Share | | Bookmark
persalinan indah

my dad
 
 
View all 11 photos...
kenangan terindah... di majlis yang cukup indah...terima kasih bond, ayahanda dan semua kaum keluarga...


[<<  <  [1]  2  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net